تلخ و شیرین

تلخ و شیرین
مگر میشود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد خداوند دانه های انار.... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تلخ و شیرین   و آدرس calmness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بنده تحت تاثیر این سریال های کره ای که مشاهده می نمودم تصمیم گرفتم یکی از غذاهاشونو درست کنم !!!!! اینجانب بعد از کلی سرچ تو اینترنت بالاخره تونستم رسپی کیک برنجی تند رو پیدا کنم.. با کلی ذوق و تلاش فراوان شروع کردم به آماده کردن.. انقدر که من با اعتماد بنفس و علاقه مشغول بودم باعث میشد یکی یکی بیان آشپزخونه بهم سر بزنن یا هی ازم سوال بپرسن این الان چیه؟ بعدش چیکار میکنی ؟ منم نصف جواب میدادم نصف دیگشم سریع بحثو عوض میکردم چون خودمم جوابشو نمیدونستم......

خلاااااااصه غذا آماده شد با ظاهر بسیار زیباااا و اشتها آور .اما.اصلا قابل خوردن نبود ....تند تند و به شدت بیمزه وخمیررر که ظرف غذا کامل دور ریخته شد ..بماند که آبرو وحیثیتم رفت 

خب اینم از تجربه آشپزی به سبک کره ایم ..خب چیه ! مگه قراره همش همه چیز خوب باشه..والا 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت4:02---9 آذر 1393
بازم سلام.راست میگی واسه همه اتففاق می افته ولی خداکنه سنت از 16بالا تر نباشه چون از دید همه تو عاشق شدی.اما می دونستی پیامبر فرمودند:هر ظرفی عمری دارد.دقیقا شیه انسانها.مثلا ما یه ظرفی داشتیم رو اپن.من بایه متر فاصله از اون نشسته بودم محوجعبه جادوویی که یهو دیدم ترق،شکست.
خیلی ازت خوشم اومد.چون اولین دختر امیدواری هستی که دیدم تو این وبها.باهمشون فرق می کنی.لینکت کنم؟
پاسخ: ممنون عزیزم نظر لطفته ...باشه لینک کن منم لینکت میکنم
پاسخ: ریحانه جان شما آدرس وبلاگت رو درست نوشتی ؟ ! نمیتونم بازکنم وبت رو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:, ] [ 23:31 ] [ Fatemeh ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

زندگی صحنه ی یکتـای هنرمندی ماسـت هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صــحــــنه پیــــــوستـــه بـه جــــاســـت خرم آن نغمه که مردم بســپارند به یاد
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 26948
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1




کد کج شدن تصاوير